انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

جمعه ها را دوست دارم

جمعه ها را دوست دارم. نه به خاطر این که مدارس و ادارات تعطیل است ، نه برای این که خیابان ها بی ترافیک و رام می شوند ، نه برای..............

فقط برای آرامشی  که در دل ها موج می زند . انگار دنیا در یک ملاقات کوتاه برای دیدن معشوقه ای زیبا یا شاخه گلی قشنگ یا سرزدن به لانه گنجشکی کوچک ، مکثی می کند و هیاهوی درونش را در خود فرو می برد تا مبادا خوابی آشفته شود . چقدر جمعه ها آرامند حتی اگر در تریبون های سرزمین من آتش و دود نفاق و کینه و خشم تراوش کند، بازهم جمعه زیبا خواهند ماند.

نظرات 3 + ارسال نظر
کیهان یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 09:01 http://mkihan.blogfa.com

درود
بله متاسفانه حتی از بچه ها هم به عنوان ابزار بازی های سیاسی استفاده می شه و خواهد شد!
اصلن شاید نمی دونند که امریکا چیه و شوروی کدومه!
.......
شادیتان روز افزون

shadmane دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 07:46

سلام
صبح بخیر
من روزهای وسط هفته که احیانا مرخصی گرفتم رو دوست دارم. روزهاییکه آفتابش رو می بینم. مردم رو در حال زندگی و فعالیت می بینم. نه روزهایی که قبل از طلوع افتاب راهی اداره شدم و بعداز غروب افتاب به خونه می رسم

منم از چنین روزهایی بیزارم . روز به حساب نمی آید کلا . یه جورایی همه برده زمان و شرایط اجتماعی هستیم متاسفانه و البته برده خیلی چیزهای دیگه مثل سرمایه داری ، مصرف و............. به این امید که از بردگی های قدیم رها شدیم

رها جمعه 22 آبان 1394 ساعت 21:10 http://aftabparast.blog.ir

چه خوب که جمعه هات قشنگن.
جمعه های من اونقدر غم انگیزن که برای رفع دلتنگیش، هر جمعه است که من برنامه ی سفر می ریزم و هر شنبه فراموشش می کنم و جالب این که با وجود این که می دونم برنامه ی سفری که هر جمعه برای جمعه ی بعدی می ریزم صرفا برای دلخوشی خودمه و کاربرد دیگه ای نداره، کلی با همون برنامه فرمالیتهه شاد می شم!

وای چقدر بد. سفر خیلی خوبه خصوصا اگه مقصد کوتاه باشه . فکر می کنم اصفهان هستی رها جان. خیلی این شهر رو دوست دارم هرچند مایه بغض و کینه خیلی از هم وطنانه اما واقعا نصف جهان براندازه این شهر زیباست زیبایی این شهر رو می شه هر روز هم کشف کرد بی آن که خیلی به سفر دور و درازی نیاز باشه. کوله رو بردار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد