انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

میدون انقلاب باش

در آستانه چهل و یک سالگی  زیر باران ملایم اسفندانه تهران در مقابل سردر دانشگاه پنجاه تومانی دقیقه ای ایستادم و نوار خاطرات دوران جوانی ام را با سرعتی فراتر از هر نوری مرور کردم. لحظه ای در آغوش لحظه ای فرو می رفت و همه چیز به پایان می رسید و من ایستاده بر سردرگذشته ای بودم که بخش عمده ای از لحظات خوش و ناخوش مرا در خود دفن کرده بود و نامجو می خواند در سرم که میدون انقلاب باش و من ناگهان احساس کردم چقدر جوانم و چقدر شادابم و چقدر نیاز داشته ام بیایم و به این سردر نگاه کنم گرچه به بهانه خرید کتاب بوده باشد .هر چه بود برای آنی احساس کردم  سبک بال قدم می زنم و دیگر در قید سنم ، شغلم و حتی جنسیتم نیستم : رها و سبک مثل برگی به دست باد ............



نظرات 5 + ارسال نظر
شادمانه دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 07:25

سلام
پس کو سوغات،‌ کو نوشته!

هی دل دل کردم چیزی بنویسم در این سال نو اما نمی دانم چرا نوشتنم نیامد . ممنونم که منتظر نوشته های من می مانی

ستاره بانو یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 09:06 http://sanino61.mihanblog.com/

در آستانه چهل و یک سالگی
اینهم سعادتی ست بانو که در این سن چنین حس و حالی داشته باشید ای کاش منهم 8 سال دیگه اونقدر حس و حال داشته باشم باید قدر خودتان و درونتان را بدانید بانو

اعداد فقط عددند قراردادهای ما برای سنجش و اندازه گیری ما از همه چیز رهاییم

شادمانه شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 11:04

سلام
خوبی؟
سلامتی؟
امید که سالم و سلامت باشی و تعطیلات رو به خوبی سپری کرده باشی
و با دست پر بیایی

سلام دوستم ممنونم

شادمانه شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 10:38

سلام
عیدت مبارک
امید که سال جدید رو با خوشی آغاز کرده باشی. خوشی آغازین اونقدر شیرین هست که ادم رو به خودش و دنیا و ... امیدوار کنه که بهتر تلاش کنه بلکه نتیجه بهتری کسب کنه
امید سیر موفقیتهای شما تداوم پیدا کنه و ارج ببینی و در صدر بنشینی

و همین طور شما دوست گرامی

شادمانه چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 06:30

سلام
بابت این پستت ازت ممنونم
عیدت پیشاپیش مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد