انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

مریم زیبا رفت

خبر فقط یک جمله ساده دو حرفی بود : مریم رفت. 

اما همین دو کلمه دنیا دنیا درد ، دنیا دنیا حسرت، دنیا دنیا غصه در خود پنهان کرده بود.

بلاخره بدن مریم بعد از یک سال و اندی مقاومت در برابر سرطان تاب نیاورد حالا بماند که از دیدگاه پزشکی این همه ماندن با نوع سرطان او ، خودش معجزه ای بود.

مریم برای همیشه آرام گرفت و فردا صبح می رود که پتویش را بکشد روی سرش و برای همیشه زیر برف های زادگاهش بخوابد .

مریم رفت تا هر وقت او را یاد می کنم زنی را به خاطر بیاورم که همواره تلاش کرد و هیچ گاه تسلیم نشد حتی اگر حال زیستنش را در دنیایی دیگر آغاز کرده اما به زعم من هرگز این به معنای تسلیم نیست.

باید خبر را تصحیح کرد و نوشت مریم زیبا رفت.

نظرات 4 + ارسال نظر
ماه بارانی دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 08:37 http://mahebarani.blogfa.com/

خدا رحمت شون کنه، از دست دادن عزیز خیلی سخته

سپاس. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

رها شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 13:04 http://aftabparast.blog.ir

خدا رحمتشون کنه.
تسلیت می گم فرزانه جون.

چه خوب که این طور زیبا رفت

ممنون رهای گرامی

کنجکاو شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 07:07

تسلیت می گویم
این راه رفتنی ست
پس امید که من هم بتونم زیبا بروم

سپاس

مهسا پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:47

عزیزم
عرض تسلیت دارم فرزانه جان و برای شما و بازماندگان محترم آرزوی صبوری دارم.
شاید عجیب باشه اما از صبح به فکر دوست شما بودم. غریق رحمت الهی باشند انشالله.

ممنونم مهسا جان از همدردیت.
سمپاتی قوی داری عزیزم . دیروز من هم تا ظهر شدیدا ذهنم درگیر مریم بود . ظاهرا دیروز ظهر هم مریم برای همیشه آرام می شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد