انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

دوست داشتم مظلوم باشم ، خصوصا در روز جهانی زن

زن های امروزی بازنگری جانانه ای در وظایف خانه داری داشته اند. یکی از اعتراض هایی که نزدیک عید بسیار شنیده می شود ، مراسم زجرآور خانه تکانی است. این که سلامتی یک زن خصوصا زن شاغل بسیار مهم تر از برق روی وسایل خانه و شیشه هاست و ............ 

من هیچ وقت تجربه خانه تکانی عید را نداشتم چون عادت دارم در تمیز کاری های هفتگی ، مدام یک گوشه از منزل را مورد عنایت بیشتر قرار بدهم. جز این احساس سختی هم در کار خانه داری نمی کنم چون همسرم از خودم کاری تر است و  از این رو تجربه کار منزل تنهایی را بسیار اندک داشته ام.

 اما امسال به علت مشغله کاری فراوان بخش هایی از منزل مورد عنایت قرار نگرفته بود و دیگه هیچی  منم فکر کردم یک مشت محکم بزنم توی دهن این زن های تنبل خصوصا حالا که همسر محترم در مسافرت است و یک سورپرایز هم برای ایشان تدارک ببینم و یک افاده بلند بالا  که بله بنده بدون شما هم می توانم از عهده امور منزل بر بیایم.

 هیچی یک هفته است من بساب ، من فحش بده. تازه این یک هفته بنده سرکار هم نرفتم و در بست در خدمت منزل بودم و خوشبختانه شام و ناهار هم تعطیل بود و همین حالا که نشسته ام این سطور را مرقوم می فرمایم دقیقا احساس زن هایی که با انزجار از خانه تکانی صحبت می کنند ، درک که چه عرض کنم با امعا و احشا داخلی کلا هضم  می کنم.

راستش اولش دلم می خواست یک متن بلند بالا بنویسم و کلی مظلوم نمایی بفرمایم خصوصا که امروز روز جهانی زن بود اما بعدش متوجه شدم خود کرده را تدبیر نیست و لازم نیست حداقل من یکی مظلوم نمایی بکنم چون بهتر است هم به استراتژی هفتگی برگردم و هم  از همراهی این همسر مهربان باز هم مثل گذشته سود ببرم. از این روی زبان در کام گرفته فقط از این عزیز تشکر می کنم که نگذاشته من مظلوم باشم.


نظرات 10 + ارسال نظر
ماه بارانی پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 11:37 http://mahebarani.blogfa.com/

من روز جهانی زن، مظلوم بودم! اصلا نمی دونم چه جوریه که توی این روز عمیقا دلم برای هم جنس هام می سوزه!

منم می خواستم مظلوم نمایی کنم نشد دیگه

کنجکاو شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 08:18

سلام
سال نو و عید نوروز بر شما و خانواده محترم مبارک باد

سلام
سپاس

مهسا جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 16:39

فرزانه جان انگار حسابی سرتون شلوغه.
سال نو مبارک خانوم.
تونستی حرفی، سخنی، پستی برامون بذار دلمون وا شه

سلام
سر که بله شلوغ بود اما نت هم نداشتم
ممنونم که سر زدی

کنجکاو شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 10:14

سلام
پیشاپیش فرارسیدن سال نو رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش شما را در سالهای اتی بخصوص سال 1396 آرزومندم.

سلام
با عرض پوزش از تاخیر در تایید پیام شما
عید شما و خانواده محترم نیز مبارک و فرخنده باشه

مهسا جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 16:16

سلام فرزانه جان

اگر فرصت کردی، آپم.

سلام
بعد از کلی تاخیر چشم امروز حتما میام

کنجکاو سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 06:50

سلام
خونه تکونی با شیوه هایی که معمولا انجام می دهیم یه شکنجه و عذاب تمام نشدنی بیشتر شبیهه، فروردین به انتها نرسیده همه چی مثل سابقه

سلام
بله متاسفانه

هاتف دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 21:00 http://hatefblog.in

خانه تکانی که خودش کلا زجره ..
چه با مظلوم نمایی چه بدونش ..
ممنونم از نظر

صد در صد موافقم
من هم از حضورتون سپاسگزارم

ستاره بانو دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 09:39


مبارکه
اون عنایت هفتگی که کار همه خانمهای شاغله وگرنه آب که چه عرض کنم سیلاب خونه رو میبره
من که هنوز به خودم زحمتی ندادم

ممنون عزیزم
امیدوارم نیاز نباشه به خودت زحمت بدی کلا

رها یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 13:00 http://aftabparast.blog.ir

خدا قوت پهلوون
یعنی قشنگ ترین جمله ای که این اواخر خوندم همین بود که "سلامتی یک زن خصوصا زن شاغل بسیار مهم تر از برق روی وسایل خانه و شیشه هاست"
big like

ممنونم رها جون واقعا آدم باید پهلوان باشه تا از عهده این همه بیگاری دربیاد

مهسا پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 07:56

خسته نباشی فرزانه جون.

ممنون عزیزم ، سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد