انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

تنها افتخار

داشتم فیس بوک منیرو روانی پور را می خواندم. جایی نوشته بود تنها افتخارم این است که در هر سنی می توانم همه چیز را از صفر شروع کنم. فکر می کنم علیرغم حرف هایی که پشت سرش می گویند همین یک خصلت او را به زنی قوی و توانا تبدیل کرده باشد.

-درحاشیه

جز معروف بودن به توانایی بالا در نویسندگی ، روانی پور به بد خلقی و تند مزاجی و رک بودن هم معروف است که باعث شده خیلی ها از او به قول خودش متنفر باشند.

نظرات 5 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 22:58 http://Milad321.blogfa.com

از صفر شروع کردن توان بالایی میخواهد.بخصوص که ادم به میانسالی نزدیک شده باشد

هرچی سن بالاتر میره توان ریسک کردن و تغییرهم کم میشه متاسفانه

کنجکاو شنبه 6 آبان 1396 ساعت 07:04

سلام
صبح شنبه شما بخیر و خوشی
(اخر هفته اونجا و اول هفته اینجا) کارها خوب پیش میره؟ سرما شروع نشده؟

سلام
بله خدا رو شکر با همه افت و خیز ها پیش میرم درکل راضیم تا حصول نتیجه نهایی
هوای کاملا پاییزی و دلنشینه بعضی روزها سرد زمستونی و بعضی روزهامثل امروز افتابی و دل انگیز.
ممنون از احوالپرسی

ماه بارانی چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 11:10 http://mahebarani.blogfa.com/

حتی اسمشم نشنیده بودم

چه جالب
کولی کنار آتشش خیلی معروفه
چون زن بابک بختی هم هست خیلی ها به همین خاطر می شناسنش

کنجکاو چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 09:28

توانایی از صفر شروع کردن ،‌ واقعا مایه مباهات هست

و صد البته سخت و نیاز به جسارت زیادی داره که من عملا توی این منیرو می بینم

مهسا سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 22:58

نوشته هاش رو قدیمها دوست نداشتم. کتابی ازش خوندی؟
خودش رو هم خوب نمی شناسم.

نمی دونم ازش چی خوندی قبلا ولی من کولی کنار آتش رو دوست داشتم. ولی رمان هایی که تو آمریکا چاپ کرده رو نخوندم متاسفانه
منیرو عروس غلامرضا تختی هم هست و البته ماجرا سر اینه که بابک تختی چندین سال هم از ایشون کوچیک تره برای همین وقتی من نوجوان بودم ازدواجشون خیلی صدا کرد. الانم که خب مادر غلامرضا تختی جوانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد