انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

خاطرات سفید

گوشی لعنتی هی خبرهای بد می دهد و من دیگر حتی توان نگریستن به خبرها را ندارم . اشک هایی که از روی گونه ها فرار می کنند و پاهایی که مرا به پشت پنجره می برند . کافیست به جهانی پوشیده از برف بنگرم تا همه سیاهی را به سفیدی ها پیوند بزنم. برف را برای به فراموشی سپردن تاریکی ها دوست دارم.

 عکس های دریاچه یخ زده برای مهسا    دریاچه   در شرق ترین شرق   این شهر ،یخ زده تا زیبایی زمستان را دوچندان کند.

وآدم ها آمده اند که بر روی دریاچه که خاموش شده قدم بزنند و از سفت بودن یخ ها مطمئن شوند.

 و جنگل دور تا دور دریاچه 










  





  ضخامت یخ های دریاچه که برای بررسی های علمی بریده شده اند.


 و پنجره من ، دنیایی که پرنده هایش کلاغ هایند و درختانش یخ زده


  

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 06:25

برف ها در چه حالند
آب شدند؟
اینجا که بهار پشت پنجره اومده

برف ها امسال سفت و سخت من رو به آرزوهام رسوندن طوری که می گم میشه دیگه دست از سرم بردارید لطفا

کنجکاو دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 09:03

احساس کردم اونجا ادم خیلی تنهاست
یعنی علایمی از حیات و فعالیت بشری در حداقل ممکن بود
گویی از انجا مهاجرت کردند و خالی از سکونت یا حداقل از سکنه بود

نه اتفاقا زندگی خیلی هم پر جنب و جوش مثل همه جاست . شاید چون در عکس ها من سعی کردم حریم فردی افراد رو رعایت کنم و کمتر کسی در عکس دیده بشه این حس به شما داده شده وگرنه حتی تا ساعت یک و دو شب هم این دریاچه پر از ادمه که در حال ورزش وتفریح هستند. فرهنگ زندگی در اسکاندیناوی اونی نیست که ایران در موردش تبلیغ می کنن. برای همین هم هر سال وقتی شادترین کشورها رو انتخاب می کنند همه کشورهای اسکاندیناوی جزو ده تای اول هستند.

ماه بارانی شنبه 30 دی 1396 ساعت 11:53 http://mahebarani.blogfa.com/

چه برفی، چه عالی، الان دیگه حسابی لذت ببر، اخبار بد رو هم بیخیال شو

اره برف خیلی خوبیه ولی خب چون از اواسط آذر همش اینجا برف هست خب دیگه عادی می شه و ادم دنبال اخبار میره متاسفانه ولی واقعا برف ارامش بخشه واقعا.

کنجکاو شنبه 30 دی 1396 ساعت 07:05

سلام
یخ زدم، عکسها حس سرما و سرمایی تنهایی را دوچندان منتقل می کنند

سرما بیش از اون چیزی هست که ما در ایران تجربه اش رو داریم ولی به هر حال زیبایی های خودش رو هم داره
سرمایی تنهایی رو متوجه نشدم .

مینو جمعه 29 دی 1396 ساعت 20:01 http://Milad321.blogfa.com

وقتی دل خوش و سلامتی باشد میشود از اینهمه برف هم لذت برد.

مینو جان چیزهای ساده زیادی هست که می شود از آن ها لذت برداما دیگه ارامشی برامون نذاشتن . ارامش ما رو دزدیدن

مهسا جمعه 29 دی 1396 ساعت 18:42

عرض سلام گرم خدمت فرزانه بانوی مهربان
امیدوارم که در این سرزمین زیبا حسابی از تفریحات برفی بتوانی استفاده کنی و به قول ما لیز لیز بازی بکنی
ممنون که این عکسهای زیبا را گرفتی و به اشتراک گذاشتی.
بالاخره چند تا آدم تو عکسها دیده شدند.
قطر یخها حقیقتا حیرت انگیز است. تخمین من از روی عکس چیزی حدود چهل سانتی متر است.
از الان میشه بهاری سرسبز و خرم رو پشت پنجره ی خانه ات دید.

سلام عزیزم
من چون از دسته ادم های تنبل هستم فقط از دیدن برف لذت می برم نه ورزش ها وبازیهای برفی
خواهش می کنم
ادم که در این مناطق تفریحی فراوونه .چون مردم اینجا به شدت اهل ورزش کردن هستند و اوقات فراغتشون رو به پیاده روی کنار دریاچه می گذرونن البته اسکی و پاتیناژ و هاکی هم خیلی طرفدار داره ولی خب من سعی کردم از طبیعت بیشتر عکس بگیرم
تخمینت درسته شاید هم کمی بیشتر باشه البته متغیر هست اون طور که من شنیدم .بعضی وقت ها به صدتا هم میرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد