انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

خوشبختی

خوشبختی چیز پیچیده ای نیست. تو  روزه ای و ناگهان هوس می کنی نان سحر بخری و کسی هست که بلند می شود ماشین را روشن می کند و تو را به اصرار همراه می برد که هم گشتی زده باشی و هم نان سحر بخرید. خوشبختی چیز غریبی نیست وقتی تمام خیابان ها را می گردید و نمایندگی نان سحر را پیدا نمی کنید اما می بینی کسی با دو کاسه کوچک آش رشته بر می گردد تا تو روزه ات را باز کنی. خوشبختی چیز زیادی نیست همان قاشق قاشق آش خوردن توی ماشین است و خندیدن  و فکر کردن به این که چقدر خوب است که کسی را داری که حاضر است به خاطر تو تمام غرب تهران را برای هوس کودکانه ات بچرخد و دست خالی تو را بخنداند

مثلا هنرمند!!!!!!!!!

حالا می دانم کسی که خود را به خواب زده است هرگز بیدار نخواهد شد و دیگر تعجب نمی کنم چرا پیام های مردم به سیاستمداران در سطح خرد و کلان هرگز به گوششان نمی رسد. وقتی می توان مردن هفده نفر ، زخمی شدن چهل و دو نفر و احساسات جریحه دار شده یک ملت  را نادیده گرفت و هزلیات گفت و خندید ، دیگر چگونه می توان انتظار باید داشت که بفهمند مردم با انتخاب خاتمی - در لباس روحانی - چه پیامی داشته اند ؟!!!

بگذار با رامبد جوان ادای برنامه استیج من و تو را دربیاوریم و بخندیم ، چه اشکالی دارد که آن شبکه به قول افسران نرم مستهجن ، بهایی  پر از همجنسگرا چه طور بودند ، اصلا هنرمند خودشیفته را چه باک!!!!!!!!!!!!!!!