انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

فاتحه مع الصلوات

چه بی دردسر عادی می شود روزهایی که تلخ بوده اند و چه راحت کلمات بی عار می شوند از شنیدن نام خون ومرگ و تهوع خشونت. چقدر سخت می شود باور کرد که همه آن ها زیر یک آسمان بوده اند و بوی باروت مشام بعضی اشان را آشفته است و برخی هنوز  سرمست بوی انار اند. سوال غریبی است که نمی توان پاسخ گفت. از من می پرسد نمی دونم چرا اینترنت رو این همه طولانی قطع کردند؟ واژه ها درست میان آمدن و  فرو ریختن از لب ها عق می زنند و صداها آرام خفه می شود.هیچ پایانی نیست . این روایت هر روزه کلمات است. سایه های امن و کوچه های پر التهاب.دوستانی دور که هرگز کنار هم نخواهند نشست. جامعه ای که به سه دسته تقسیم شده آنها که هزینه می دهند آن ها که هزینه می گیرند و آن ها که کاری به دخل و خرج  هیچ هزینه ای ندارند.  این طوری می شود که سالها در یک چرخه باطل  می افتیم و تمام نمی شویم. هر روز تکراری است از دیروز و فردا همین دیروز مرده است که بر روی دوش های خسته امان می بریم. فاتحه مع الصلوات .

نظرات 8 + ارسال نظر
کنجکاو سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 11:21 http://konjkavi.blogfa.com/

سلام، راستش اون کتاب رو پیدا نکردم (من مرگ هستم) فرموده بودید میتوانید متن ش را برایم بفرستید، سپاسگزار می شوم

چشم براتون خصوصی می ذارم

مهسا چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 18:09

اینجا هم رونق همیشه رو نداشت. من هرسال تلوزیون رو چک می کردم واسه دیدن مراسم شب چله، امسال حسش نبود. اما با اینحال دوستش داشتم، هرچیزی مربوط به سنتهای ایرانی رو دوست دارم هنوز

فضای غم آلودی کل مملکت رو گرفته. نگران فردا هستم . خدا به خیر کنه

مهسا شنبه 30 آذر 1398 ساعت 22:22

گفتم یه حالی بپرسم
امشب ایران شب یلداست
یه شب سیاه و بلند...

سلام لطف کردی مهسا جان.
اینجا ظاهرا ملت یلدا نگرفتن.همه جو عزاداری و همدردی با خانواده های اسیب دیدگان ابان ماه رو داشتند.
یلداتون خوش

کنجکاو یکشنبه 17 آذر 1398 ساعت 15:00

اوقات خوب، مثل اسکرین سیور می مونه! نگرانی ها همچون وفادارترین همراه، تنها نمی‌گذارند! کم کم فک میکنم بایستی برای بهبود حالم کمک حرفه‌ای بگیرم، حتی ممکن دارو شروع کنم. گرچه تقریبا از نظر تئوری میدونم ولی تو عمل کم می اورم

تا حدودی درک می کنم دارید از چه شرایطی حرف می زنید. شاید دقیقا تجربه و شرایط شما مشابه با شرایط من نبوده باشه ولی گاه من هم از افراد حرفه ای کمک گرفته تا روزهایی که احساس می کردم دیگه به تنهایی نمی تونم مشکلم رو حل کنم ، بگذرونم. تجربه ای هم داشتم که علیرغم درک از شرایط بدم از هیچ کس کمک نخواستم و متاسفانه خیلی دوران بد و طولانی رو در یاس و غم سپری کردم. امیدوارم شما به همین شکل عاقلانه ای که گفتید این دوره رو طی کنید. موفق باشید

کنجکاو چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 08:50

احساس بهتری دارم، سعی میکنم این حس رو حفظ کنم

خدا رو شکر که بهتر هستید. خیلی خوبه که خودتون رو خوب رصد می کنید و در شرایط سخت کنترل احساساتتون رو به دست می گیرید
من هم سعی میکنم دوباره برگردم به روای عادی زندگی و بیشتر تمرکز کنم روی درس و مشق.

مهسا چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 08:16

سلام فرزانه جان
چطوری؟

سلام عزیزم
بد نیستم.گرچه هنوز دلنگرانی ها در مورد سرنوشت هفت هزار نفر بازداشتی ادامه داره ولی تقریبا برگشتم به زندگی عادی .

کنجکاو سه‌شنبه 5 آذر 1398 ساعت 14:22

بی حوصله م
خواستم بگم پست تون رو خوندم، حال نظر دادن هم نیست، بی ادبیه؟ ببخشید
امید سرحال تر از قبل باشید

خواهش می کنم. چرا بی ادبی ؟ همین که خوندید ممنون.
امیدوارم شما هم سرحال بشید وباامید ادامه بدید.
سپاس از حضورتون

مهسا دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 15:53

آدم روش نمیشه چیزی بگه، به نزدیک شصت ملیون از هشتاد ملیون جمعیت می خوان یارانه بدن. چقدر ؟ حدود چهار دلار در ماه.
این دیگه تو بوق کردن داره؟
جملات آخرت خیلی تاثر برانگیز بود. آینده ای که جنازه ی دیروزه...

اخه سوال اینه اگه قرار بوده بسته حمایتی بدن خب چرا قیمت رو افزایش دادند؟ هزینه و فایده مالی نه جانی این یک هفته با سود حاصل از افزایش نرخ بنزین همخوانی نداره. بعد چرا هرجا بودجه کم میادباید دست بکنن توی جیب مردم. از اون مهمتر اینکه مگه نمیگن تحریم ها اثر نداشته و ما حالمون خوبه پس چرا دارن قیمت ها رو افزایش می دن تازه اونم به این شکل مسخره.
هر بار که اون مردک دستوری صادر می کنه این طوری میشه. شبانه رای می شمرن ملت اعتراض می کنن بعد میاد دست چلاقش رو به چماق می کنه برای کشتار مردم.اینم این سری شبانه دستور افزایش نرخ بنزین میده . این سری دیگه خیلی بیحیا شده رسما میگه من هزینه اش رومی پذیرم.داریم رسما به حضرت البغدادی و روحش صلوات می فرستیم .دفعه بعد قراره در شب چی هوس کنن ؟ خدا این شبها رو بگیره ازش چت میزنه دیوث

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد