انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

انارستان

شروع که می شوی پایان را باور نکن

حملات ایران به پایگاه های نظامی شروع شد. مردم ایران صبح بلند میشند در اخبار چه می شنوند؟؟ بدنم از شدت ترس به لرزه افتاده. حرف یکی دو تا موشک نیست ده ها و فقط عین السد هم نیست. ظاهرا. الان خبر اومد که جنگنده های آمریکایی به پرواز در اومدن ،یا خدا ...........................................

پی نوشت

صبح شده و همه می دونیم که  با تبانی چند تا موشک زده شده به پایگاه های مهم آمریکایی  و خب کسی هم اسیب ندیده، ترامپ مجنون هم فرمودن که از اوضاع راضی هستند ور فتند کپه مرگشون رو گذاشتند. اما درست همزمان یه هواپیما توی ایران سقوط می کنه 180 نفر می میرند. ضمن اینکه ملت خاطرشون جمع شده از انتقام گرفته شده ، ذهنشون درگیر همدردی با قربانیان این حادثه شده که اتفاقا خیلی هاشون هم از افراد تحصیلکرده بودند.  به نظر می رسه همه چیز داره خوب پیش میره. اعتبار از دست رفته هم ترمیم شده ، خاطرات کشته شدن ادم ها هم به فراموشی سپرده شده، یه چنگ و دندونی هم بهم نشون دادیم و الحمداله  برمیگردیم به روزهای قبل ،بحران مشروعیت الان توی این وسط کیلویی چند.منم که کلا این مدت اسکل شدم . کلی ددلاین از دست دادم بیخود خودم رو درگیر بازی کردم که قابل پیش بینی بود ولی من نتونسته بودم پیش بینیش کنم چون قدرت تحلیلم رو دو دستی تقدیم کرده بودم به رسانه ها تا برام تصمیم بگیرند و زندگی ده روز اخیرم رو آغشته به اضطراب و تنش کنند. 

نظرات 8 + ارسال نظر
ماه خانوم چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 01:11 http://mahebarani.blogfa.com

قشنگ مچاله شدیم این چند وقت

میدونم روزهای بدی بود امید که فقط یه مقدار بهتر بشه گرچه نمی خوام بدبین باشم ولی خب به این راحتی ها هم قرار نیست بهبودی حاصل بشه متاسفانه

کنجکاو شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 16:06 http://konjkavi.blogfa.com/

سلام
روزتون مبارک
امید که سالهای اتی این روز رو با شادی و در کنار کانون گرم خانواده و بدوراز استرس های فرساینده به خوشی برگزار کنید
ارادتمند

سلام
ممنونم از لطف شما.

کنجکاو یکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت 09:01 http://konjkavi.blogfa.com/

سلام
شما دوست خوبی هستید بخصوص در شرایط سخت، به عنوان یک برنامه درمانی، بی توقف (نان استاپ) مشغول کار و مطالعه هستم، از بابت تاخیر پوزش می خواهم، امید شما هم فرصت نوشتن پیدا کنید
ارادتمند و سپاسگزار

سلام
چقدر خبر خوبی که در این روزهای بسیار ازاردهنده شما تونستید تصمیم درستی در مقابل مشکلات بگیرید و به بهترین نحوه از این شرایط رو مدیریت کنید و حتی به اطرافیانتون کمک کنید. موفق باشید

کنجکاو شنبه 21 دی 1398 ساعت 08:49 http://konjkavi.blogfa.com/

سلام فایل نرسیده

سلام
مجدد ارسال می کنم

کنجکاو شنبه 21 دی 1398 ساعت 08:36 http://konjkavi.blogfa.com/

نمیتوانیم بدون رسانه زندگی کنیم، خیلی همت کنیم تا حدی و با یه نسبتی می توانیم حدس هایی بزنیم، راست و دروغ رو تا حدی درک کنیم، اما بخشی از اطلاعات را از محیط و با کمک همین رسانه ها که دوغ و دوشاب رو باهم مخلوط میکنند دریافت می کنیم، برخی مسایل انقدر اهمیت دارند که ناخوداگاه از نظر روانی و عاطفی درگیر میشویم. سرزنش خود فایده یی ندارد، حتی نمی توان اطمینان داشت که بار دیگر بتوان بر این چالش غلبه کرد.
من هنوز طعم لحظات تلخ را در کامم دارم

متاسفانه دقیقا درست گفتید باز هم معلوم نیست که تحت تاثیر رسانه ها قرار نگیرم.در واقع بایدبگم شکی نیست که این اخرین بار نخواهد بود.

مهسا چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 21:53

انگار بازی خوردن دست خودمون نیست. ناخودآگاه سوار موج شدیم و فقط یک غم بزرگ موند رو دلمون بابت این همه هزینه ی جانی و مالی و روانی
من این چند روزه رسما از کار و زندگی افتاده بودم. خواب راحت نداشتم....

روح همه ی قربانیان در آرامش

متاسفانه به نظر میرسه همونی که می خوان رو به اجرایی می کنند و نگران بعدش هم نیستند. روزگار بدیه خیلی بد

کنجکاو چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 09:39 http://konjkavi.blogfa.com/

فعلا که منتظریم

دیگه خاطرمون جمع شد. توافق شده بوده برای حمله ها. با تبانی انجام شد تا بگن انتقام گرفتیم. باشه ما هم قبول کردیم سیلی بدی زدن

مهسا چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 05:29

باور می کنی فرزانه جان دیشب از نگرانی خوابم نمی برد، بعد هم با کابوس ، صبح خیلی زود بیدار شدم
انگار آرامش به ما نیومده، صدای آژیر قرمز هنوز تو گوشمه....

دیدی چه بلایی سرمون آوردن. خب عزیزان می خواید باهم مبادله کنید لطف کنید ما رو هم در جریان بذارید. تا این ترامپ نرفت بخواب ما داشتیم دق می کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد